hemma nuu

Heeeeeej :D
Seg dag idag, men shitsame
Efter skolan drog jag och Emma till centrum och träffa några.
Vi satt och plugga på en park-bänk, fast jag plugga inteee (a)
Hahah jag lekte jag med Salle istället, buuuusigt!
Jau, det var väl det som hände..

Hahah kom och tänka på nu att Emma var så jäävla rolig i helgen..
Inte helt nykter älskling? ;)
- Vart är min cykel?
- Ehm, Emma den står framför dig? :p
- Nej det är en svart magnet.

* POOOF, SÅ FLÖG HON IN I BUSKEN *


Men iallafall, nu så ska jag duscha och sen typ vet jag inte ?
Hare bra!





HAHAHAHAHAHAHAH NE NEEE INTE ALLS GAMMAL xd

Kommentarer
Postat av: emma *

HAHAHAH

nu kallar alla mig fjortisfylla

:( <3<3

2010-10-07 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0